F.A.Q

 

1. Aké výhody získam tým, že si vytvorím objednávku cez stranu zoofast.sk?


- možnosť využitia zliav pre stálych zákazníkov 3%
- záruka najlepšej kvality, značkové výrobky
- schopnosť sledovať aktuálne zmeny stavu objednávky
- možnosť dostávať newsletter s atraktívnou ponukou

2. Koľko zaplatím za doručenie?


Pri objednávkach nad 25 EUR je doručenie zdarma. Podrobnosti v priečinku ""Doprava a platba"". Pri objednávkach za menej ako 25 EUR je poplatok za doručenie 3,20 EUR.

3. Aký je čas realizácie objednávky?


99% objednávok realizujeme do 48 hodín od okamihu prijatia objednávky, alebo od momentu, keď sa peniaze objavia na našom bankovom účte. Objednávky sa vybavujú v poradí, v akom boli vytvorené. Ak je dostupnosť objednaného tovaru dočasne nízka alebo ak sa tovar medzičasom vypredal, vybavenie objednávky sa môže predĺžiť o niekoľko pracovných dní. V takomto prípade budete informovaní našimi konzultantmi ohľadne Vašej objednávky.

4. Ako si správne objednať?


Keď pridáte produkt do nákupného košíka, vyplňte adresu doručenia a vyberte vhodnú formu platby. Na zadanú e-mailovú adresu obdržíte potvrdenie objednávky, v ktorej budú zahrnuté všetky podrobné informácie.

5. Nepodarilo sa mi zaplatiť e-kartou - čo mám robiť?


Žiaľ, neexistuje možnosť opätovného zaplatenia za objednávku, v ktorej neprebehla platba overená cez eCard (v takom prípade neboli tiež peniaze stiahnuté z platobnej karty), preto ponúkame tieto riešenia:
・Opätovne vytvorte  novú objednávku.
・Kontaktujte Zákaznícke centrum v prípade, že chcete zmeniť formu úhrady na bankový prevod, PayPal alebo platbu dobierkou.

6. Ako budem informovaný o dátume expedície objednávky?


www.geis.sk V čase odoslania balíka na uvedenú e-mailovú adresu bude zaslaná informácia s číslom zásielky. Aktuálny stav Vašej zásielky si môžete skontrolovať na webovej stránke kuriérskej spoločnosti GEIS (). Číslo zásielky sa aktivuje u kuriérskej spoločnosti v ten istý deň po 22hod. Až potom je možné sledovať zásielku na ich strane. Táto situácia je spojená s umiestnením skladu v Poľsku.

7. Ako postupovať, keď dôjde k poškodeniu zásielky počas prepravy?


office@zoofast.skoffice@zoofast.sk
Pokiaľ pri preberaní zásielky zistíte poškodenie, prosíme Vás o spísanie reklamačného protokolu s kuriérom (reklamačný protokol urýchľuje vybavenie reklamácie). Prosíme Vás o poslanie reklamácie s reklamačným protokolom na našu e-mailovú adresu , uveďte nám stručný popis problému, spolu s fotkami poškodeného tovaru. Vaša reklamácia bude vybavená čo najskôr.

8. Môžem zrušiť svoju objednávku v prípade chyby alebo problému s platbou?


Ak urobíte nejakú chybu, neúspešný pokus platby alebo ak potrebujete z rôznych iných dôvodov zrušiť Vašu objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis na e-mailovú adresu office@zoofast.sk alebo telefonicky +421/2/209 109 19.

9. Môžem zmeniť dodaciu adresu alebo tel. číslo po vytvorení objednávky?


Ak potrebujete zmeniť údaje vo Vašej objednávke (zmena adresy, tel. čísla), obráťte sa na zákaznícky servis na e-mailovú adresu  alebo telefonicky +421/2/209 109 19.

10. Čo ak nájdete tovar v lepšej cene ako u nás?


V prípade, ak nájdete obchod, ktorý ponúka rovnaký tovar v nižšej cene (vrátane dodávky), my Vám tento produkt poskytneme o 2% lacnejšie, ako v konkurenčnom obchode.
U nás nakúpite VŽDY NAJLACNEJŠIE!!! Link k lacnejšej ponuke nám pripojte do poznámky v objednávke. www.zoofast.sk

11. Ako sa môžem prihlásiť alebo odhlásiť z newsletteru?


Zalogujte sa na stranie a v záložke „ Môj účet” nájdete možnosť prihlásenia alebo odhlásenia z newsletteru.

Pravidlá obchodu | F.A.Q. | Poradnik | Vrátenie tovaru a peňazí | Doprava a platba | Kontaktujte nás | O nás | Podmienky akcie | Mapa stránky | Psy | Mačky | Zmena meny na poľský zloty, PLN | 100% spokojenost nebo vrácení peněz!
Chat

Vyberte chat