F.A.Q

 

1. Aké výhody získam tým, že si vytvorím objednávku cez stranu zoofast.sk?


- možnosť využitia zliav pre stálych zákazníkov 3%
- záruka najlepšej kvality, značkové výrobky
- schopnosť sledovať aktuálne zmeny stavu objednávky
- možnosť dostávať newsletter s atraktívnou ponukou

2. Koľko zaplatím za doručenie?


Doprava a platba

http://www.zoofast.sk/page_info.php?pages_id=6

 

3. Aký je čas realizácie objednávky?


99% objednávok realizujeme do 48 hodín od okamihu prijatia objednávky, alebo od momentu, keď sa peniaze objavia na našom bankovom účte. Objednávky sa vybavujú v poradí, v akom boli vytvorené. Ak je dostupnosť objednaného tovaru dočasne nízka alebo ak sa tovar medzičasom vypredal, vybavenie objednávky sa môže predĺžiť o niekoľko pracovných dní. V takomto prípade budete informovaní našimi konzultantmi ohľadne Vašej objednávky.

4. Ako si správne objednať?


Keď pridáte produkt do nákupného košíka, vyplňte adresu doručenia a vyberte vhodnú formu platby. Na zadanú e-mailovú adresu obdržíte potvrdenie objednávky, v ktorej budú zahrnuté všetky podrobné informácie.

5. Nepodarilo sa mi zaplatiť e-kartou - čo mám robiť?


Žiaľ, neexistuje možnosť opätovného zaplatenia za objednávku, v ktorej neprebehla platba overená cez eCard (v takom prípade neboli tiež peniaze stiahnuté z platobnej karty), preto ponúkame tieto riešenia:
・Opätovne vytvorte  novú objednávku.
・Kontaktujte Zákaznícke centrum v prípade, že chcete zmeniť formu úhrady na bankový prevod, PayPal alebo platbu dobierkou.

6. Ako budem informovaný o dátume expedície objednávky?


www.geis.sk V čase odoslania balíka na uvedenú e-mailovú adresu bude zaslaná informácia s číslom zásielky. Aktuálny stav Vašej zásielky si môžete skontrolovať na webovej stránke kuriérskej spoločnosti GEIS (). Číslo zásielky sa aktivuje u kuriérskej spoločnosti v ten istý deň po 22hod. Až potom je možné sledovať zásielku na ich strane. Táto situácia je spojená s umiestnením skladu v Poľsku.

7. Ako postupovať, keď dôjde k poškodeniu zásielky počas prepravy?


office@zoofast.skoffice@zoofast.sk
Pokiaľ pri preberaní zásielky zistíte poškodenie, prosíme Vás o spísanie reklamačného protokolu s kuriérom (reklamačný protokol urýchľuje vybavenie reklamácie). Prosíme Vás o poslanie reklamácie s reklamačným protokolom na našu e-mailovú adresu , uveďte nám stručný popis problému, spolu s fotkami poškodeného tovaru. Vaša reklamácia bude vybavená čo najskôr.

8. Môžem zrušiť svoju objednávku v prípade chyby alebo problému s platbou?


Ak urobíte nejakú chybu, neúspešný pokus platby alebo ak potrebujete z rôznych iných dôvodov zrušiť Vašu objednávku, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis na e-mailovú adresu office@zoofast.sk

9. Môžem zmeniť dodaciu adresu alebo tel. číslo po vytvorení objednávky?


Ak potrebujete zmeniť údaje vo Vašej objednávke (zmena adresy, tel. čísla), obráťte sa na zákaznícky servis na e-mailovú adresu

10. Čo ak nájdete tovar v lepšej cene ako u nás?


V prípade, ak nájdete obchod, ktorý ponúka rovnaký tovar v nižšej cene (vrátane dodávky), my Vám tento produkt poskytneme o 2% lacnejšie, ako v konkurenčnom obchode.
U nás nakúpite VŽDY NAJLACNEJŠIE!!! Link k lacnejšej ponuke nám pripojte do poznámky v objednávke. www.zoofast.sk

11. Ako sa môžem prihlásiť alebo odhlásiť z newsletteru?


Zalogujte sa na stranie a v záložke „ Môj účet” nájdete možnosť prihlásenia alebo odhlásenia z newsletteru.

Poradnik | F.A.Q. | Pravidlá obchodu | Vrátenie tovaru a peňazí | Doprava a platba | Kontaktujte nás | O nás | Podmienky akcie | Mapa stránky | Psy | Mačky | Zmena meny na poľský zloty, PLN | 100% spokojenost nebo vrácení peněz!
Chat

Vyberte chat